Det har aldrig været vigtigere at forstå sammenhængen mellem de mange kanaler, end det er i dag.
I virkeligheden er det vigtigt at forstå, at det hele faktisk SKAL hænge sammen, for at sparke røv. Fra den helt store 30x30m outdoor-kampagne, til den lille, specifikke automatiserede abandon-cart mail – der skal være en rød tråd. Ellers knækker filmen sgu.
Kontinuitet er vigtigt for troværdigheden og graden af fokus, der eksisterer i virksomheden. For hvis du ikke selv ser stabil ud, hvordan skal kunden så ha’ lyst til at lægge alle sine æg i din kurv?
Kunderejser kan være lange, ligeså vel som korte. Kunderejser til virksomheder, såvel som til forbrugere. Selv om de har mange lighedstegn, kan der også være stor forskel. For der er trods alt forskel på, om din kunde er en impulsiv lyst-shopper, eller om de lige tager 5 gode års overvejelser, inden beslutningen om de nye gardiner træffes.
Hos MIGHTY MONDAY forstår vi hvordan der skal kommunikeres, og vi er eksperter i at skabe en rød tråd mellem kanaler. Alt efter hvor ens potentielle kunder befinder sig i deres evige forbrugerliv. Vi ved at magien opstår, når man har tænkt alt fra branding til performance ind i sin strategi og målretter det kanalens miljø.