Virksomhed

ISH Spirits

Kontaktperson

Morten Sørensen (Founder)

ISH is not about what it’s not. It’s about what it is. A choice to be social but also sensible. To be present and at the same time practical. A choice to be simultaneously playful – and mindful. It’s why we decided to create a mindful drinking company.

Our Services

Facebook, Instagram, Google Search, Google Shopping, E-mail marketing, Website, SEO.

Kort om Casen

ISH Spirits overordnede målsætning var at vækste det digitale online salg gennem webshoppen i Danmark for derefter at skalere det ud på andre relevante markeder. ISH søgte en partner som ikke ’bare’ agerer som konsulenter på diverse service lines, men er en tæt-integreret del af virksomheden – både i form af forretningsforståelse og strategi, men også helt ned i materien i forhold til kommunikation og systemintegrationer. Kort sagt en forlængelse af virksomheden. For at realisere dette ønske benyttede vi os af frameworket ’learn, think and create’, hvor vi helt lavpraktisk brugte en masse tid på at lære og vidensdele, inden vi begyndte på selve eksekveringen. Vi opsatte helt klart processer for projektstyring, kommunikation og rapportering med det formål at frigive tid og ressourcer til at tænke såvel som at samle de kreative tanker. Afkastet af benarbejdet var hurtigt til at tage og føle på. Med mange timer brugt på ISH’ kontor oparbejdede vi på ingen tid en god kemi og fælles forståelse for, hvor vi skulle hen og hvordan. Det kunne hurtigt mærkes på salget, som allerede den første måned øgedes MARKANT – og vi er først lige startet.

For at være helt ærlig så lider jeg nok lidt af bureau-allergi. Frygten for den notoriske bait ‘n’ switch hvor der loves guld og grønne skove men realiteten er semi-resultater og en masse dårlige undskyldninger. Det var også denne skepsis jeg havde i kroppen da vi skulle finde vores nye online partner. Siden mit første møde med Mighty Monday har jeg følt mig i trygge og ærlige hænder. Der bliver ikke kun over-performet på targets (so far so good), der bliver også snakket lige ud af posen fordi vi har et fælles mål. Det gør at vores samarbejde er i øjenhøjde og jeg kan slukke for bullshit-detektoren. Vi kan fokusere på det vi er gode til hver især og derved skabe ekstraordinære resultater. Mighty har min varmeste anbefaling.

- Morten Sørensen, CEO & Founder at ISH Spirits

Learn —

Et rigtigt stort arbejde lå derfor i at udarbejde den optimale konto og konstant være on top, når markedet ændrede sig, nye produkter kom til, eller nye leads. ISH Spirits overordnede målsætning var at vækste det digitale online salg gennem webshoppen i Danmark for derefter at skalere det ud på andre relevante markeder. ISH søgte en partner som ikke ’bare’ agerer som konsulenter på diverse service lines, men er en tæt-integreret del af virksomheden – både i form af forretningsforståelse og strategi, men også helt ned i materien i forhold til kommunikation og systemintegrationer. Kort sagt en forlængelse af virksomheden.

Think —

For at realisere dette ønske benyttede vi os af frameworket ’learn, think and create’, hvor vi helt lavpraktisk brugte en masse tid på at lære og vidensdele, inden vi begyndte på selve eksekveringen. Vi opsatte helt klart processer for projektstyring, kommunikation og rapportering med det formål at frigive tid og ressourcer til at tænke såvel som at samle de kreative tanker.

Create —

Afkastet af benarbejdet var hurtigt til at tage og føle på. Med mange timer brugt på ISH’ kontor oparbejdede vi på ingen tid en god kemi og fælles forståelse for, hvor vi skulle hen og hvordan. Det kunne hurtigt mærkes på salget, som allerede den første måned øgedes MARKANT – og vi er først lige startet.

Læs mere om

ISH Spirits

ved at besøge deres hjemmeside

her

go  top